Shop Mobile More Submit  Join Login
Moana by Kiyomi-chan16 Moana by Kiyomi-chan16
My Christmas gift for my little DA sis, :iconmangamaniac666: 

She wanted me to draw the characters from new Disney film, Moana, in my style. She's getting obsessed over it. Haha But I don't blame her, it looks an awesome film with great songs. I hadn't seen it yet because I had been busy lately...ugh. But I checked its songs out, very catchy...can't stop singing in my head!! lol ^^ :heart: I really like them all especially "You're Welcome" and "Shiny" (gave me the feels because I was thinking of David Bowie). 

Hope you'll like it! 

I hope I didn't color Moana and Maui too dark. D: And Maui is little hard (but fun) to draw, especially his tattoos! Ugh. :D Haha


Moana, 2016 (c) Disney
Add a Comment:
 
:iconmelina-the-thief:
Melina-the-Thief Featured By Owner Mar 16, 2017  Hobbyist General Artist
Hei Hei! Stop eating that rock!
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Traditional Artist
XD Haha 
Reply
:iconmelina-the-thief:
Melina-the-Thief Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist General Artist
He won't, though. *Dramatic sigh*
Reply
:iconjeupe:
Jeupe Featured By Owner Mar 13, 2017  Professional General Artist
I love it! <3
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Mar 17, 2017  Student Traditional Artist
Thank you ^^ :heart:
Reply
:iconmusicovermatter:
MusicOverMatter Featured By Owner Jan 8, 2017  Hobbyist Digital Artist
JOIN USSSSSSS........ and if you do..... you're welcome. ;D
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 9, 2017  Student Traditional Artist
Oh no XD lol 
Reply
:iconanaxerik4ever:
AnaxErik4ever Featured By Owner Jan 4, 2017  Student Writer
Shiny didn't make sense in the movie, but "You're Welcome" and the others?  YES!  I love these guys!
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 5, 2017  Student Traditional Artist
Yeah, it's weird to hear different music from others in the movie, but I have to admit that it was very catchy...it stuck to my head for days! lol XD I love others too. Amazing and catchy! Those songs reminded me of the songs I heard from classic Disney movies. :heart:
Reply
:iconanaxerik4ever:
AnaxErik4ever Featured By Owner Jan 5, 2017  Student Writer
This music is music I would listen to outside of movie soundtracks, the kind of music I like to hear on the radio or with co-workers.  Frozen, Tangled, The Princess and the Frog, and Enchanted?  Definitely can tell they are musicals.
Reply
:iconnightofstarryskies10:
Nightofstarryskies10 Featured By Owner Jan 2, 2017
You SHOULD see it, it's amazing!
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 2, 2017  Student Traditional Artist
I will! :)
Reply
:icongender-ninja:
Gender-Ninja Featured By Owner Jan 1, 2017
So cute! I have "You're Welcome" on constant replay in my head since seeing the movie in Theaters XD
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 1, 2017  Student Traditional Artist
Thank you! :)

Haha, never watch this movie yet. This song never leaves from my head, dang you, Rock! Lol
Reply
:icongender-ninja:
Gender-Ninja Featured By Owner Jan 22, 2017
I never knew he could sing until the movie XD So catchy!
Ahh really?! You need to see it sometime! ^^
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Edited Jan 22, 2017  Student Traditional Artist
Me neither. I didn't know he could sing so well! What else could he do? ...Well I knew he couldn't float. Hahaha!! XD

I will see it soon.....when it comes out in DVD. :D
Reply
:icongender-ninja:
Gender-Ninja Featured By Owner Feb 1, 2017
bwaha right? It's way too catchy. Hopefully you will see it soon then!
Reply
:iconsunstar-of-the-north:
Sunstar-Of-The-North Featured By Owner Jan 1, 2017
Oh my gosh they look great! I hope you do eventually go see it. It's pretty good!
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 5, 2017  Student Traditional Artist
Thank you! ^^ 
I decided that I can wait for it to come out as DVD. I got some people telling me it was a great movie. :D
Reply
:iconsunstar-of-the-north:
Sunstar-Of-The-North Featured By Owner Jan 6, 2017
You're welcome! And it was pretty good. I would rewatch it for!
Reply
:iconmevrouwroze:
MevrouwRoze Featured By Owner Dec 31, 2016  Hobbyist Digital Artist
Their hair looks so lush and fabulous! x3
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 2, 2017  Student Traditional Artist
Haha thank you! :heart:
Reply
:iconchibijirachi:
ChibiJirachi Featured By Owner Dec 28, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Ah yesh!!!! Love this movie. And omg you drew Hei Hei swallowing a rock!!!! Precious Hei Hei.
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 9, 2017  Student Traditional Artist
XD Haha Yeah I saw that part from one of its trailers. Never seen the bird could swallow a big rock like a snake. XD lol 
Reply
:iconchibijirachi:
ChibiJirachi Featured By Owner Jan 11, 2017  Hobbyist Traditional Artist
It's quite magical. HeiHei is a very unique chicken. :D
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 12, 2017  Student Traditional Artist
Indeed XD Haha
Reply
:icontmwillson3:
tmwillson3 Featured By Owner Dec 27, 2016  Hobbyist General Artist
Very cute! I'm right there with you; I still need to see this movie.  But I'm very excited to see it :-)
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 5, 2017  Student Traditional Artist
Thank you! ^^ :heart:

Yes, I really want to see this movie. I can't wait for it when it comes out as DVD. :D 
Reply
:icontmwillson3:
tmwillson3 Featured By Owner Jan 11, 2017  Hobbyist General Artist
I hope it's not long before it comes out on DVD.  I think I missed it in theaters now sadly.  
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 12, 2017  Student Traditional Artist
I hope so too. I missed it in theaters too, dang it. 
Reply
:iconirislady:
Irislady Featured By Owner Dec 25, 2016
I loved this movie.
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Jan 2, 2017  Student Traditional Artist
X3 :heart:
Reply
:iconfreela6663:
Freela6663 Featured By Owner Dec 25, 2016  Hobbyist General Artist
Oh nice, even though I probably would not like the movie itself. :D
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Dec 25, 2016  Student Traditional Artist
Thank you ^^
Oh really? XD 
Reply
:iconfreela6663:
Freela6663 Featured By Owner Dec 25, 2016  Hobbyist General Artist
your welcome.
Reply
:iconflyingprincess:
FlyingPrincess Featured By Owner Dec 25, 2016
Why do you say that?
Reply
:iconfreela6663:
Freela6663 Featured By Owner Dec 25, 2016  Hobbyist General Artist
Because I'm not a big fan of most modern things....
Reply
:iconaranda15:
Aranda15 Featured By Owner Dec 25, 2016  Student Digital Artist
Aww! I love this movie!!
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Dec 25, 2016  Student Traditional Artist
Sweet ^^ :heart:
Reply
:iconmkl91:
mkl91 Featured By Owner Edited Dec 25, 2016  Hobbyist Photographer
 Moana - Moana Moana
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Dec 25, 2016  Student Traditional Artist
^^ :heart: 

Moana - Maui Maui XD
Reply
:iconmkl91:
mkl91 Featured By Owner Dec 25, 2016  Hobbyist Photographer
😊
Reply
:iconnanenna:
Nanenna Featured By Owner Dec 25, 2016  Hobbyist Digital Artist
They're so cute! I gotta go see this movie next chance I get.
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Dec 25, 2016  Student Traditional Artist
Thank you! ^^
Oh, me too! When I have time, I must go to see it. :heart:
Reply
:icontoraleyred24:
toraleyred24 Featured By Owner Dec 25, 2016
amazing!!! :D
Reply
:iconkiyomi-chan16:
Kiyomi-chan16 Featured By Owner Dec 25, 2016  Student Traditional Artist
Thank you! ^^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 25, 2016
Image Size
586 KB
Resolution
953×980
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
639 (4 today)
Favourites
147 (who?)
Comments
46
Downloads
2
×